Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Mayıs 2011 Cumartesi

Hakkımda

Merhaba
1982 Eylülünde Kıbrıs'ta dünya ile tanışmışım. İlk orta ve lise eğitimi Kıbrıs'ta tamamladıktan sonra Tıp fakültesi eğitimim için Akdeniz Üniversitesine (Antalya)kayıdımı yaptırdım. Tıp fakültesi eğitimi sonrası TUS denen illet sınav sonrası uzmanlık eğitimi için Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Acil Tıp Anabilim Dalına yerleştim. Çocukluk yıllarım hep bisiklet üzerinde geçip uzun bir aradan sonra bisiklete olan ilgim bisiklet gruplarından bağımsız olarak üniversite yıllarında bisiklet ile Akdeniz ve Ege turu düşüncesi ile başladı. Bu düşünce ilk aklıma düştüğü zaman ne olur yarın bisiklet alır sırt çantası ile yola koyulurum diye düşünmekte idim. Bu düşünce hayal olarak kaldı. İzmire yerleşip uzmanlık eğitimim sürerken yine işe bisiklet ile gidip gelme ulaşım aracı olarak kullanma düşüncesi olsada pek somutlaştıramamıştım. Doğa içerisinde geçen çocukluk sonrası doğa ile ilgili hobiler edinme eğilimini beraberinde getirdiğinden olsa, iş arkadaşları ile yaptığımız Nif Dağı yürüyüşü sırasında iki bisikletlinin yanımızdan tırmanıp geçmesi bisiklet ile ilgili düşüncelerimi tekrardan alevlendirdi. Bisiklet ile olan Nif temasından çok geçmeden Göztepede sonradan Perşembe Akşamı Bisikletçileri olduğunu öğrendiğim grubun bisiklet şenliği edasındaki turuna rastlamam bisiklet ile ciddi anlamda ilgilenme kararımı vermede yardımcı olmuştur. İlk önce ben ve eşim bisikletleri araba ile sahile taşıyıp sahilde sürmeye başlamıştık. İlerleyen  zaman ilerisinde Bornovada var olan Çarşamba Akşamı Bisikletçileri ile facebook üzerinde tanışıp yeni dostluklar edinip bisiklet ile olan ufkumu genişlettim
                                                                                                         

                                                                                                    Dr. Ekrem MUSALAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder